Toto knyga
Mokėkite iš karto, arba 4 įmokas po 11 000,00 €
Aprašymas
Technika: aliejus, ebonito plokštės, 1999 - 2014 m.
Vieno darbo dydis - aukštis 100cm, plotis 50 cm. Iš viso yra 22 vnt., bendras dydis gaunasi - aukštis 3 m, plotis - 5 metrai.
Galima eksponuoti bet kokia tvarka.
Jeigu kabinti viena linija, užims daugiau negu 11 metrų.
Senovės Egipte taip vadintas rašto ir išminties dievo Toto tekstų rinkinys.
Gali būti, kad tai dar anksčiau gyvavusių Atlantų palikimas.
Vėliau Toto knygos pagrindu žydai sukūrė savo 22 raidžių abėcėlę. Kiekviena jos raidė simbolizuoja kosminį principą:
3 stichijos, 7 planetos, 12 zodiako zenklų. Tai buvo atspirties taškas vystytis kabalistikai.
Apie Toto knygos kelionę iki mūsų dienų byloja graži legenda:
Egipto žyniai, numatydami artėjantį jų kultūros žlugimą, ilgai svarstė, kaip išsaugoti savo išmintį būsimoms civilizacijoms. Sutarė, kad vienintelė žmogaus savybė, kuri niekada neišnyks - kvailumas. Jam ir galima patikėti saugoti žinias.
Taip atsirado mums žinomos kortos. Žaidėjai išsaugojo kortas daugiau nei 5000 metų, o žinantys simboliką, jas ir dabar naudoja
kaip instrumentą subtiliam tikrovės suvokimui.
Pirmą versiją Toto knygos Sefer Jecira (hebraiškai) nutapiau 1994 - 1998 metais.
Tai buvo ebonitinės plokstės su astrologine simbolika. Šis kūrinys tapo A. Sabonio šeimos nuosavybe.
Dabar, kai mokslas, kvantinės teorijos įrankių pagalbajau kažkiek prisiliečia prie senūjų kultūrų išminties ir magijos, bandau suvokti tai per estetikos prizmę.
Raktinis terminas čia būtų SUSIPYNIMAS (angl. entanglement), (rus. zaputannost).
Pristatymas
Lietuvoje paveikslus atveža kurjerių kompanija ir tai užtrunka 2-5 darbo dienas. Jeigu reikia paveikslo greičiau, susisiekite su mumis - rasime greitesnį sprendimą! Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.
Meno kūriniai yra vienetiniai, todėl būtinai prieš atvykdami pasiskambinkite ir įsitikinkite, kad jūsų užsakymas paruoštas.
Jeigu siunčiate paveikslą ne į Europos Sąjungą, Jūsų valstybė gali priskaičiuoti papildomą importo mokestį. Tokiu atveju, už importo mokesčio susimokėjimą yra atsakingas gavėjas.
Grąžinimas
Taip, paveikslus grąžinti galima! Mūsų pagrindinis tikslas - padėti surasti Jums tą vienintelį meno kūrinį, kuris tikrai patinka ir tinka - juk tai yra daiktas, kuris puoš namus ilgą laiką, o galiausiai bus perduodamas ir ateities kartoms.
Nors pagal įstatymą meno kūrinių grąžinti negalima (tam reikalingas pardavėjo sutikimas), nesijaudinkite - jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo meno kūrinio įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime kūrinį atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą iš mūsų meno platformos!
aliejus, ebonitas 1998-2014
Plotis: 100 cm
Pirmieji Konstantino paveikslai, piešiniai (1982-1987m.), kaip ir daugumos dailininkų buvo realistiški. Tačiau jau nuo 9 dešimtmečio antros pusės Konstantinas nuosekliai ieškojo tik sau artimos tapymo manieros ir pamažu atsisakė realistinio daiktiškumo. Dailininką inspiruoja ne natūra, bet jos ženklai, simbolizuojantys pagrindinę idėją.
K. Žardalevičiaus tapybos stiliaus pokyčius sąlygoja pastovi dailininką jaudinanti tema – pasaulio sukūrimo, išminties, dvasinio tobulėjimo ir žmogaus suvokimo ribotumo. Šią temą jis atskleidžia per dviejų suvokimo lygmenų, išreikštų tam tikrais simboliais, susilietimą. Paveiksle jis derina vaizdą ir raštą. 1996-1998 m. tapytuose paveiksluos galima įžvelgti ženklus, artimus baltiškajai simbolikai. Pastaruoju metu kaip tikrąją pasaulio sutvėrimo išmintį Konstantinas ėmė vaizduoti Rytų filosofiją. Taip paveiksluose atsirado į Rytų hieroglifų raštą panašūs ženklai. Tačiau baltiškosios simbolikos dailininkas taip pat visiškai neatsisakė, tik baltiškieji ornamentai sugrįžo su jau kitokia jų interpretacija.
Svarbu, tai, kad tiek hieroglifą, tiek ornamentą Konstantinas naudoja tik kaip nuorodą, tarsi lengvą užuominą, o ne tikslų motyvo atkartojimą. Panašiai kaip ir 9 dešimtmečio pradžioje natūrai artimuose paveiksluose pati architektūra ar gamtos peizažas buvo vos apčiuopiami. Toks simbolinis ornamento ar Rytietiškos rašysenos ženklų vaizdinys yra uždengiamas subjektyvumą išreiškiančiais primityvesniais simboliais ar neįskaitomu rankraščiu. Iš tiesų Konstantino Žardalevičiaus tapybą galima būtų įvardinti kaip epistolinio žanro interpretaciją. Kaip apibendrinantį ir tiksliausiai nusakantį dailininko kūrybą, pasirinkčiau šį jo posakį: „Visur labai daug žodžių, o suvokiam juos kiekvienas skirtingai... Įdėkit savo prasmę ir čia bus Jūsų pasakojimas“ (apie 2012-2013 kūrinį Pasakojimas).
Keičiantis K. Žardalevičiaus simbolių paieškoms, kito ir pati tapymo maniera. Konstantino tapybos pradžia - faktūriška. Įspaustas storas dažų sluoksnis kūrė skulptūrinę plastiką. Matyti Antano Martinaičio įtaka. Vėliau Konstantinas perėjo prie lygesnės tapybos su žaismingais dažų sluoksnio įspaudimais. Taip pat šviesėjo bei ryškėjo spalvos. Iš tiesų jau du dešimtmečius Konstantinas turi susiformavęs savitą tapymo stilių, išskiriantį jį iš kitų dailininkų. Matematikos, fizikos, astrologijos studijos taip pat paliko ženklus Konstantino kūriniuose. Ir jis to neslepia, netgi pabrėžia, kad visa įgyta patirtis yra naudinga, padedanti gilesniam tikrovių suvokimui.
Menotyrininkė Kristina Civinskienė
Autorius turi oficialų Meno Kūrėjo statusą, kurį suteikia Lietuvos Kultūros Ministerija
Patenka tarp TOP 15 platformoje esančių autorių
Žinomas Lietuvoje