Intuicija
Mokėkite iš karto, arba 4 įmokas po 1 250,00 €
Aprašymas
Du paveikslo sluoksniai yra dvi lygiagrečiai egzistuojančios gyvenimo plotmės - nuolatinis gyvenimo vyksmas, nesiliaujantis minčių chaosas, simbolizuojamas viršutinės paveikslo dalies, ir aplink mus plytinčio beribio informacijos vandenyno, žinių apie viską, kas yra, buvo ir bus, kitaip vadinamo noosfera, kurį paveiksle atspindi fonas. Čia autorius pasitelkia ne tik spalvą ir potėpį, bet ir raštą, pasitarnaujantį kaip nuoroda. Gotikinis šriftas tai nuoroda į mūsų pamatinį žinojimą, kolektyvinę sąmonę. Greitraštis - į impulsyvias mintis čia ir dabar. Tačiau esminė mintis čia, kad retkarčiais, nutilus vidiniam dialogui, pajuntame ryšį su praeitimi ir ateitimi, su įvairiais variantais, kas galėtų būti. Tokią akimirką blyksteli atrodytų nelogiška mintis, netikėta idėja ar galinga emocija, kurią vadiname intuicija (paveiksle raudona spalva išryškintas greitraštis) - užčiuoptas ryšys su senovės išmintimi ir ateities galimybėmis. Neabejojame, kad jausmas pažįstamas visiems, o dailininkas jį meistriškai perteikia drobėje. Puikus priminimas, dažniau įsiklausyti į save.
Iš galerijos naujienlaiškio.
Gabrielė Virbickienė
Pristatymas
Lietuvoje paveikslus atveža kurjerių kompanija ir tai užtrunka 2-5 darbo dienas. Jeigu reikia paveikslo greičiau, susisiekite su mumis - rasime greitesnį sprendimą! Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.
Meno kūriniai yra vienetiniai, todėl būtinai prieš atvykdami pasiskambinkite ir įsitikinkite, kad jūsų užsakymas paruoštas.
Jeigu siunčiate paveikslą ne į Europos Sąjungą, Jūsų valstybė gali priskaičiuoti papildomą importo mokestį. Tokiu atveju, už importo mokesčio susimokėjimą yra atsakingas gavėjas.
Grąžinimas
Taip, paveikslus grąžinti galima! Mūsų pagrindinis tikslas - padėti surasti Jums tą vienintelį meno kūrinį, kuris tikrai patinka ir tinka - juk tai yra daiktas, kuris puoš namus ilgą laiką, o galiausiai bus perduodamas ir ateities kartoms.
Nors pagal įstatymą meno kūrinių grąžinti negalima (tam reikalingas pardavėjo sutikimas), nesijaudinkite - jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo meno kūrinio įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime kūrinį atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą iš mūsų meno platformos!
1cm = 14,5cm
Rodyti kūrinį papildytoje realybėje (AR)
Paspauskite „Žiūrėti (AR)“ mygtuką ir pamatykite, kaip pasirinktas meno kūrinys atrodys jūsų erdvėje naudojant papildytą realybę! Funkcija šiuo metu veikia tik su Apple įrenginiais ir "Safari" bei "Chrome" naršyklėmis. Funkcija testuojama, jeigu turite komentarų, labai jų laukiame!
Aliejus - linas
Plotis: 120 cm
Du paveikslo sluoksniai yra dvi lygiagrečiai egzistuojančios gyvenimo plotmės - nuolatinis gyvenimo vyksmas, nesiliaujantis minčių chaosas, simbolizuojamas viršutinės paveikslo dalies, ir aplink mus plytinčio beribio informacijos vandenyno, žinių apie viską, kas yra, buvo ir bus, kitaip vadinamo noosfera, kurį paveiksle atspindi fonas.
Pirmieji Konstantino paveikslai, piešiniai (1982-1987m.), kaip ir daugumos dailininkų buvo realistiški. Tačiau jau nuo 9 dešimtmečio antros pusės Konstantinas nuosekliai ieškojo tik sau artimos tapymo manieros ir pamažu atsisakė realistinio daiktiškumo. Dailininką inspiruoja ne natūra, bet jos ženklai, simbolizuojantys pagrindinę idėją.
K. Žardalevičiaus tapybos stiliaus pokyčius sąlygoja pastovi dailininką jaudinanti tema – pasaulio sukūrimo, išminties, dvasinio tobulėjimo ir žmogaus suvokimo ribotumo. Šią temą jis atskleidžia per dviejų suvokimo lygmenų, išreikštų tam tikrais simboliais, susilietimą. Paveiksle jis derina vaizdą ir raštą. 1996-1998 m. tapytuose paveiksluos galima įžvelgti ženklus, artimus baltiškajai simbolikai. Pastaruoju metu kaip tikrąją pasaulio sutvėrimo išmintį Konstantinas ėmė vaizduoti Rytų filosofiją. Taip paveiksluose atsirado į Rytų hieroglifų raštą panašūs ženklai. Tačiau baltiškosios simbolikos dailininkas taip pat visiškai neatsisakė, tik baltiškieji ornamentai sugrįžo su jau kitokia jų interpretacija.
Svarbu, tai, kad tiek hieroglifą, tiek ornamentą Konstantinas naudoja tik kaip nuorodą, tarsi lengvą užuominą, o ne tikslų motyvo atkartojimą. Panašiai kaip ir 9 dešimtmečio pradžioje natūrai artimuose paveiksluose pati architektūra ar gamtos peizažas buvo vos apčiuopiami. Toks simbolinis ornamento ar Rytietiškos rašysenos ženklų vaizdinys yra uždengiamas subjektyvumą išreiškiančiais primityvesniais simboliais ar neįskaitomu rankraščiu. Iš tiesų Konstantino Žardalevičiaus tapybą galima būtų įvardinti kaip epistolinio žanro interpretaciją. Kaip apibendrinantį ir tiksliausiai nusakantį dailininko kūrybą, pasirinkčiau šį jo posakį: „Visur labai daug žodžių, o suvokiam juos kiekvienas skirtingai... Įdėkit savo prasmę ir čia bus Jūsų pasakojimas“ (apie 2012-2013 kūrinį Pasakojimas).
Keičiantis K. Žardalevičiaus simbolių paieškoms, kito ir pati tapymo maniera. Konstantino tapybos pradžia - faktūriška. Įspaustas storas dažų sluoksnis kūrė skulptūrinę plastiką. Matyti Antano Martinaičio įtaka. Vėliau Konstantinas perėjo prie lygesnės tapybos su žaismingais dažų sluoksnio įspaudimais. Taip pat šviesėjo bei ryškėjo spalvos. Iš tiesų jau du dešimtmečius Konstantinas turi susiformavęs savitą tapymo stilių, išskiriantį jį iš kitų dailininkų. Matematikos, fizikos, astrologijos studijos taip pat paliko ženklus Konstantino kūriniuose. Ir jis to neslepia, netgi pabrėžia, kad visa įgyta patirtis yra naudinga, padedanti gilesniam tikrovių suvokimui.
Menotyrininkė Kristina Civinskienė
Autorius turi oficialų Meno Kūrėjo statusą, kurį suteikia Lietuvos Kultūros Ministerija
Patenka tarp TOP 15 platformoje esančių autorių
Žinomas Lietuvoje