Vabi-sabi 2
Aprašymas
Xuan popierius yra tradicinis popierius, naudojamas kaligrafijoje ir Rytų Azijos tapyboje bei menantis 1000 metų istoriją. Xuan popierius gaminamas rankomis, o priklausomai nuo tipo, gamybai naudojamas sandalmedis, vyšnios žievė, bambukas, šilkmedis, ryžių šiaudai ir kt. Kadangi yra labai plonas, dėl tušo ir dažų Xuan popierius susiraukšlėja ir susibanguoja. Todėl tokio pobūdžio paveikslams yra reikalingas montavimas ant kito pasirinkto popieriaus. Montavimas išlygina piešinį. Indrė Beinartė savo paveikslus montuoja naudodama tradicinį "šlapio montavimo" metodą bei savo pačios gamintus natūralius klijus. Montavimas yra ilgas ir sudėtingas, bet itin svarbus procesas tokio pobūdžio paveikslams. Jo metu piešinys ne tik pasidaro lygus, bet ir išryškėja jo spalvos, jis sutvirtėja, yra tarsi "užkonservuojamas" ilgam laikui.
Pristatymas
Lietuvoje paveikslus atveža kurjerių kompanija ir tai užtrunka 2-5 darbo dienas. Jeigu reikia paveikslo greičiau, susisiekite su mumis - rasime greitesnį sprendimą! Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.
Meno kūriniai yra vienetiniai, todėl būtinai prieš atvykdami pasiskambinkite ir įsitikinkite, kad jūsų užsakymas paruoštas.
Jeigu siunčiate paveikslą ne į Europos Sąjungą, Jūsų valstybė gali priskaičiuoti papildomą importo mokestį. Tokiu atveju, už importo mokesčio susimokėjimą yra atsakingas gavėjas.
Grąžinimas
Taip, paveikslus grąžinti galima! Mūsų pagrindinis tikslas - padėti surasti Jums tą vienintelį meno kūrinį, kuris tikrai patinka ir tinka - juk tai yra daiktas, kuris puoš namus ilgą laiką, o galiausiai bus perduodamas ir ateities kartoms.
Nors pagal įstatymą meno kūrinių grąžinti negalima (tam reikalingas pardavėjo sutikimas), nesijaudinkite - jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo meno kūrinio įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime kūrinį atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą iš mūsų meno platformos!
Monochrominė tapyba tušu yra menininkės meninės išraiškos pagrindas. Ji leidžia užfiksuoti objekto esmę, nuošalyje paliekant nebūtinas detales, gelmės ieškant paprastume, tuštumoje, neužpildytoje erdvėje.
Savo darbuose ji siekia įkūnyti japonų estetikos principus, kurie jos darbuose pasireiškia minimalistinėmis kompozicijomis, subtilumu, kaligrafiniais potėpiais. Tapydama stengiasi laikytis tradicinės tapybos tušu taisyklių, tačiau permąsto kūrinių pateikimo būdus. Kūrybai naudoja medį, liną, drobę. Dirbdama su sumi tušu ir rankų darbo popieriumi (xuan, washi), paveikslus montuoja ant lino ir drobės, retkarčiais įkomponuodama natūralaus medžio elementus. Savo darbuose daugiausiai vaizduoja Rytų Azijos kraštų motyvus ir taip širdžiai artimus, tipinius lietuviško kraštovaizdžio elementus – gerves, garnius, vešlia žole apaugusias kalveles. Savo kūryboje pasikliauja vidine emocija, kurią perteikia pats teptukas – teptukas šoka, o tušas uždainuoja. Tuomet vienur iškyla kalva, kitur – ežero pakrantė ar žvejo valtelė.
Meninėje kelionėje ji įasmenina tyrinėjimų ir atradimų filosofiją. Savo kūrybinį kelią manifestuoja stebėdama gamtą ir praktikuodama buvimą akimirkoje: sulėtinant tempą, pastebint, reflektuojant, priimant gyvenimo esmę visoje jos tamsoje ir šviesoje, šešėlyje ir šviesoje, tuštumoje ir gausoje.
2024 metais menininkė surengė 2 personalines parodas. Taip pat reguliariai veda tapybos tušu bei kitas japonijos kultūros įkvėptas kūrybines dirbtuves.
2022 metais išleido savo pačios iliustruotą knygelę vaikams „Eido vasara", dvejomis kalbomis.