Žalioji sala
Mokėkite iš karto, arba 4 įmokas po 687,50 €
Aprašymas
Pristatymas
Lietuvoje paveikslus atveža kurjerių kompanija ir tai užtrunka 2-5 darbo dienas. Jeigu reikia paveikslo greičiau, susisiekite su mumis - rasime greitesnį sprendimą! Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.
Meno kūriniai yra vienetiniai, todėl būtinai prieš atvykdami pasiskambinkite ir įsitikinkite, kad jūsų užsakymas paruoštas.
Jeigu siunčiate paveikslą ne į Europos Sąjungą, Jūsų valstybė gali priskaičiuoti papildomą importo mokestį. Tokiu atveju, už importo mokesčio susimokėjimą yra atsakingas gavėjas.
Grąžinimas
Taip, paveikslus grąžinti galima! Mūsų pagrindinis tikslas - padėti surasti Jums tą vienintelį meno kūrinį, kuris tikrai patinka ir tinka - juk tai yra daiktas, kuris puoš namus ilgą laiką, o galiausiai bus perduodamas ir ateities kartoms.
Nors pagal įstatymą meno kūrinių grąžinti negalima (tam reikalingas pardavėjo sutikimas), nesijaudinkite - jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo meno kūrinio įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime kūrinį atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą iš mūsų meno platformos!
1cm = 14,5cm
Rodyti kūrinį papildytoje realybėje (AR)
Paspauskite „Žiūrėti (AR)“ mygtuką ir pamatykite, kaip pasirinktas meno kūrinys atrodys jūsų erdvėje naudojant papildytą realybę! Funkcija šiuo metu veikia tik su Apple įrenginiais ir "Safari" bei "Chrome" naršyklėmis. Funkcija testuojama, jeigu turite komentarų, labai jų laukiame!
Darya Hancharka gimė Minske, Baltarusijoje (Belarus). Baigė Baltarusijos Dailės Akademiją, Vilniaus Dailės Akademiją. Dabar dailininkė gyvena ir dirba Vilniuje.
Daryos tapyboje dominuoja abstrahuoti gamtovaizdžiai ir miestovaizdžiai. Regimąjį peizažą dailininkė skaido į stambias spalvines dėmes, kurias jungia į naują kompoziciją beveik nenaudomama piešinio, tik ekspresyvų, platų potėpį. Nepaisant spalvinių plokštumų dydžių, įsižiūrėjus matyti, kad jos virpa, mirguliuoja, pereina viena į kitą, dailininkė tyčia nemaskuoja potėpių ir kiekviename teptuko prisilietime įžvelgia ekspresijos grožį.