Autoriaus kūriniai
Apie autorių
Baigė Charkovo dizaino ir menų akademiją (2009 m.)
Nuo 1999 m. dalyvauja personalinėse ir grupinėse parodose Europoje.
Koretskajos kūrinių figūrinė struktūra grindžiama asociatyvia semantinių prasmių patirtimi. Žaisdama negražumo tema mene, ji naudoja grotesko kalbą. Jos darbuose niekas nesukelia susižavėjimo ar malonios kontempliacijos jausmo. Kuriami vaizdai trikdo tam tikra vidine įtampa ir atspindi gyvenimą, matomą iš vidaus. Sutalpinti menininkės galvoje, jie siekia išsilaisvinti, kad nerealybė taptų tikrove. Jų atsiradimą būtų galima paaiškinti sudėtingu ir prieštaringu laiku, kuriame gyvename.
Piešinių aštrumas ir sklandumas, derinamas su intensyviais spalvų kontrastais, sustiprina jų išraišką. Trumpų ar ilgų potėpių, tiesių ar vingiuotų, taško formos ir tiesiog impulsyvių prisilietimų prie popieriaus ritme įžvelgiama autoriaus intencija. Į figūratyvų kūrinio audinį įeina ir dalykinės medžiagos, nesvarbu, ar tai būtų popierius, ar kartonas, savybės: jų tankis, šiurkštumas, storis.
Iš daugybės Koreckajos kūrinių, ko gero, pirmiausia reikėtų išskirti figūrines kompozicijas. Skirtingo mastelio figūros ar jų fragmentai, esantys skirtinguose posūkiuose ir ne visada tarpusavyje susiję, sudaro savotišką vienovę. Ji pasiekiama įvairiais būdais - iš pradžių valdoma chaoso, kai autorė kuria vaizdą jį "pamačiusi".
Antrasis - kai vaizdas gimsta spontaniškai, sužavėjęs menininką. Panašiai kaip rudeninis vėjas, pakėlęs lapus ir smulkias šiukšles, staiga, nurimdamas, sudėlioja juos į keistus gamtos paveikslus.
Trečiąjį veiksnį galima atsekti siužetiniame ryšyje. Kai kurių kompozicijų vienijantis momentas yra architektūrinė aplinka. Deformuotos namų dėžės sustiprina gyvenamosios aplinkos susiskaldymo ir priešiškumo pojūtį.
Žmonių ir pusiau fantastinių būtybių minios, susispietusios ribotoje lapo erdvėje, sukelia beviltiškumo jausmą. Energingi gestai rodo bendrą emocinį impulsą. Kai kurie vaizdai yra mitologizuoti. Pusiau žuvies, pusiau žmogaus ar pusiau paukščio pavidalo personažai įkūnija ydas, sustiprina supančio pasaulio priešiškumo jausmą.