Autoriaus kūriniai

Slėpti filtrus
Filtruoti
Kaina
Dydis
Pagal žanrą
Paveikslų kolekcijos

Daugiau

Autoriaus biografija

1973–1982 metais meno abėcėlės ir teorijos mokėsi Kaliningrade (privačiai 2 m.), Kaune (baigė keturmetę dailės mokyklą), Vilniaus Dailės Institute (Kauno skyriuje interjero fakultete ir privačiai). Mokėsi Sankt Peterburge parengiamoje studijoje prie Repino meno akademijos ir buvo laisvu studentu Muchinos dailės institute, taip pat Vilniaus suaugusiųjų dailės mokykloje ir laisvu studentu VDI ir VU.

1982–1989 metais surengė 11 personalinių tapybos parodų. Atliko užsakymus leidykloje „Šviesa„ knygų viršelių kūrimui. Dirbo dailininku Vilniaus vandentiekyje ir kitose organizacijose kurdamas interjerus, reklamą.

1989–1991 metais gyveno ir kūrė JAV. Pristatė personalinę tapybos parodą Šeštajame Pasaulio lietuvių mokslo ir kūrybos simpoziume, Čiurlionio galerijoje, keliaujančioje lietuviško meno parodoje, eksponavo savo kūrinius įvairiose JAV galerijose.

1991–1993 metais surengė 5 personalines parodas ir dalyvavo įvairiose meno akcijose ir performensuose Lietuvoje, Vengrijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje.

1993–2009 metais Raudondvario pilyje veikė pastovi dailininko tapybos kūrinių ekspozicija abiejuose aukštuose ir bokšte (nuo 100 iki 200 drobių). Taip pat ten nuomavosi kūrybinę studiją, kuri buvo atvira lankytojams ir turistams.

Aseminis raštas tapyboje – kaip tai perskaityti?

Lietuvos meno lauke, aseminį raštą daugiausiai naudoja dailininkai tapantys abstrakcijas. Tokių rašmenų galima rasti dailininko Konstantino Žardalevičiaus paveiksluose, kur tarp potėpių atsiranda lyg rašytinėmis raidėmis parašytas, neįskaitomas tekstas.

Menininkas naudoja skirtingus šriftus norėdamas kalbėti apie skirtingas idėjas – gotikinis šriftas, kuris siejasi su viduramžiais savo estetika, dažniausiai simbolizuoja tradicijas, praeitį, o rašytinių raidžių tekstai dažniausiai yra idėjų, minčių, ateities vizualizacija.

Taigi, skaityti tokius tekstus mene reikėtų taip pat, kaip jie ir parašyti – abstrakčiai, nesistengiant įžvelgti konkrečią prasmę. Jausmas, kuris atsiranda pamačius raštą, padeda suprasti ir menininko užkoduotą idėją.