The End of the Dream

Majd Kara
Technika: Akrilas - drobė
Dydis: 100x80 cm
1 275,00 €

Mokėkite iš karto, arba 4 įmokas po 318,75 €

Su mokesčiais
Paruoštas kabinti ant sienos
Rekomenduoja laimingi klientai
Kainos siūlymas
Paprašyti daugiau kūrinio nuotraukų

Pristatymas

Lietuvoje paveikslus atveža kurjerių kompanija ir tai užtrunka 2-3 darbo dienas po išsiuntimo. Jeigu reikia paveikslo greičiau, susisiekite su mumis - rasime greitesnį sprendimą! Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Meno kūriniai yra vienetiniai, todėl būtinai prieš atvykdami pasiskambinkite ir įsitikinkite, kad jūsų užsakymas paruoštas.

Jeigu siunčiate paveikslą ne į Europos Sąjungą, Jūsų valstybė gali priskaičiuoti papildomą importo mokestį. Tokiu atveju, už importo mokesčio susimokėjimą yra atsakingas gavėjas.

Grąžinimas

Taip, paveikslus grąžinti galima! Mūsų pagrindinis tikslas - padėti surasti Jums tą vienintelį meno kūrinį, kuris tikrai patinka ir tinka - juk tai yra daiktas, kuris puoš namus ilgą laiką, o galiausiai bus perduodamas ir ateities kartoms.

Nors pagal įstatymą meno kūrinių grąžinti negalima (tam reikalingas pardavėjo sutikimas), nesijaudinkite - jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo meno kūrinio įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime kūrinį atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą iš mūsų meno platformos!

Kūrinys interjere
Mastelis:

1cm = 14,5cm

Pakeisti paveikslo dydį
Pakeisti kambarį
Įkelti savo kambarį
Pagalba
Autorius

Majd Kara - Vilniuje gyvenantis sirų kilmės tapytojas, mokęsis Damasko universiteto Dailės fakultete. Lietuvoje gyvena nuo 2016 m., jau surengė tris personalines parodas ir dalyvavo keliose grupinėse parodose.

"Mano paveikslai, kiekvienas savaip, nagrinėja žmogaus transformacijos idėją, dvasinį atgimimą. Vos gimę, pradedame ilgą ir permainingą kelionę. Dvasinius pokyčius skatina visuomenė, religija, politika, sukrečiamos patirtys. Taip pat sutikti žmonės. Kiekvienas paveikslas – tai langas į tam tikrą žmogaus transformacijos procesą“, – apie savo kūrybą pasakoja autorius.

Visa tai Kara išreiškia per deformuotus kūnus, nuo visumos atskirtas jų dalis. Atkreipkite dėmesį, kad dažnai šiems kūnams trūksta galvų, arba jas pakeitusios bėgančios, tekančios dažų dėmės, tarsi viena nunyktų tam, kad atrastų kita. Arba galima pažiūrėti ir kitaip - tikrieji pokyčiai nesusiję su protu. Šiuos motyvus neretai lydi ir kraujo raudonis tarsi ženklas, kad pokytis, transformacija, nėra kažkas lengvo, užtat, neišvengiama. Savo formų, kompozicijų, spalvų deriniais dailininkas siekia sugluminti žiūrovą ir išjudinti jo mintis.