Seno klevo žievės fragmentas

Technika: Aliejus - drobė
Dydis: 50x60 cm
500,00 €

Mokėkite iš karto, arba 4 įmokas po 125,00 €

Su mokesčiais
Paruoštas kabinti ant sienos
Rekomenduoja laimingi klientai
Kainos siūlymas
Paprašyti daugiau kūrinio nuotraukų

Aprašymas

Kūrinio ID - 46272

Pristatymas

Lietuvoje paveikslus atveža kurjerių kompanija ir tai užtrunka 2-5 darbo dienas. Jeigu reikia paveikslo greičiau, susisiekite su mumis - rasime greitesnį sprendimą! Jeigu nenorite mokėti už siuntimą, paveikslus galite atsiimti mūsų galerijose Kaune arba Vilniuje.

Meno kūriniai yra vienetiniai, todėl būtinai prieš atvykdami pasiskambinkite ir įsitikinkite, kad jūsų užsakymas paruoštas.

Jeigu siunčiate paveikslą ne į Europos Sąjungą, Jūsų valstybė gali priskaičiuoti papildomą importo mokestį. Tokiu atveju, už importo mokesčio susimokėjimą yra atsakingas gavėjas.

Grąžinimas

Taip, paveikslus grąžinti galima! Mūsų pagrindinis tikslas - padėti surasti Jums tą vienintelį meno kūrinį, kuris tikrai patinka ir tinka - juk tai yra daiktas, kuris puoš namus ilgą laiką, o galiausiai bus perduodamas ir ateities kartoms.

Nors pagal įstatymą meno kūrinių grąžinti negalima (tam reikalingas pardavėjo sutikimas), nesijaudinkite - jei suabejojote praėjus ne daugiau negu 30 dienų nuo meno kūrinio įsigyjimo datos, susisiekite su mumis - priimsime kūrinį atgal ir grąžinsime pinigus arba pasiūlysime išsirinkti kitą iš mūsų meno platformos!

Kūrinys interjere
Mastelis:

1cm = 14,5cm

Pakeisti paveikslo dydį
Pakeisti kambarį
Įkelti savo kambarį
Pagalba

"Piešiu nuo vaikystės. Pirmasis mano mokytojas buvo tėvas. Geras mokytojas. Vis kartodavo taisyklę – „Popieriaus negailėk, dažų negailėk!”. Tai padeda išsilaisvinti. 

Nuo pirmos klasės įtaisė į dailės klasę. Tačiau tikra savanoriška tapyba prasidėjo nuo 15 metų, kai perskaičiau visas Anri Perušo knygas apie impresionistų gyvenimą. Ypatingą impulsą kurti davė Irving Stone knyga „Gyvenimo geismas“  - apie Vincento Van Gogo gyvenimą. Negalėjau sustoti. 

Visą „Akademiją“ – akademinio piešimo bei tapybos studijas – praėjau tikrai ypatingo dailininko ir mokytojo Vytauto Pečiukonio (Agnus Alegrus) privačioje studijoje. Ten man durys buvo atviros dieną - naktį," - prisistato daiininkas.

Vincas Andriušis sako, kad tapyba, svarbiausia, turi kvėpuoti. Meno kūrinys turi būti gyvas, neužkankintas. Taigi, natūralu, atliktas dirbant sparčiai, tą pačią dieną, kol gyva emocija, polėkis, kol užvaldęs įkvėpimas. Kaip sako pats autorius, kol nespėjo įsikišti protas. Šiam jo teiginiui pritartų ir įkvėpimą jo darbams teikiantys impresionistai ir ekspresionistai. Ir nors atrodytų, vertingesnis tas paveikslas, kuris tapytas ilgiau, pats dailininkas mano priešingai - didžiausias meistriškumas paveikslą nutapyti greitai.

 Šiam tikslui puikiai pasitarnauja pasikeitusi dailininko technika - tapyba mentele, išlaisvinanti nuo perdėto smulkmeniškumo, suteikianti daugiau laisvės. Maža to, dirbant mentele paveikslams lengviau suteikti reljefą, taigi, paveikslai mainosi priklausomai nuo apšvietimo.

Savaime suprantama, autorius mėgsta dirbti iš natūros, dauguma peizažų nutapyti gamtoje. Tokios darbo sąlygos irgi paskatina darbuotis greitai, mat apšvietimas nuolat kinta, dailininkui nevalia užsižaisti. Dailininkas stengiasi perteikti gamtos virpesius mirgančiais potėpiais, kurie kartais įsibanguoja ir ima suktis sūkuriais visai kaip jį žavinčio Van Gogo paveiksluose. O ryškios spalvos kūriniams suteikia ne tik gyvumo, bet ir dramatiško skambesio.